Brev:
Mad og kravle og gå
13. august 2013
Alder:
9 mdr.
Mad og kravle og gå
Hej Helen
Min lille søn på 9 måneder, vil ikke spise noget med klumper i hvad gør jeg???? Det eneste han vil spise han selv skal tygge er et halvt bondebrød til frokost ellers vil han kun have grød eller grønsagsmos som er blendet til ukendlighed :-( Hvad kan jeg gøre han skal jo snart spise noget andet og os gerne noget af vores mad... Han kaster op hvis han får noget med klumper hvor han selv skal tygge.
Hvad kan jeg gøre og hvornår er det han skal spise vores mad??
Så har vi det lille problem at når han kravler, kravler han kun på det ene ben, det andet ben trækker han efter sig inden under sig selv hvad kan vi gøre for at det bliver bedre, så han kravler ordenligt eller er det lige meget???
Han vil rigtig gerne på og stå og tror også selv han kan gå men det kan han ikke, han har slet ikke balance nok, kan vi hjælpe ham med at få en bedre balance?? Og hvornår er det han skal kunne gå? Han vil virkelig gerne, men kan ikke så det giver noget store buler. :-)
Syntes bare ikke han er hurtig til nogle ting, han er den ældste i vores mødergruppe og er den der er længst bag ud.
Håber virkelig du kan hjælpe mig med mine spørgsmål :-)
Hilsen
Bekymret mor